M-am tampit..

De la o vreme visez numai lucruri tampite..ma rog,cam de cand m-am nascut..De exemplu aseara am visat ca eram doctor si o operam pe una..si culmea..nu era vreo frumusete,nu era vreun vis umed,era o fata de 200 de kg…wtf?eu doctor..si ce companie placuta..

Totusi,m-am bucurat ca m-am trezit si m-am pus  sa caut visul meu intr-un dictionar de vise…(nu cred in asa ceva,dar mi se pare amuzant)..Uitati ce am gasit:

DOCTOR: nevoie de sprijin intr-o problema dificila; teama sau nevoia de a infrunta o situatie dificila, dar necesara; nevoia de a primi un sfat de la o persoana cu autoritate si experienta

Deci..va astept cu sfaturi,un umar de care sa ma sprijin si nu uitati..pentru orice fel de operatie ma gasiti aici 🙂

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

S-ar putea sa iti placa si  ‘Fata saptamanii’

Prietenii mei(toate posturile)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….


~ de Habarnist pe Februarie 1, 2010.

5 răspunsuri to “M-am tampit..”

  1. domnule doctor..as dori daca se poate o operatie pe creier..nu pt mne evident:D cunosc o persoana care ar avea nevoie..una care sper sa imi devina ruda:)) eh asta daca accepta cererea de a ne deveni ruda.multumesc anticipat:D

  2. esti un om bolnav daca visezi fete de 200 de kile… poate ca visul inseamna ca ai nevoie de un doctor, nu de sfaturi:)))))))))

  3. da ce ma tu iti alegi ce vrei sa visezi?:)

  4. :))eu am visat odata ca era o pisica uriasa alba cu un singur ochi si manca copii cu numele de ana si andreea si gabriela:|…

  5. aoleu..asta e mai ciudat ca al meu 🙂

Lasă un răspuns

 
