Dai un ban…da-ti dai restanta

Astazi am examen,nasol moment..ehh sa trecem peste..Saptamana asta am fost cu un coleg de-al meu sa faca o contestatie la drept..Ne-am priponit in fata secretariatului,asteptandu-ne locul..Dupa 10 min am dat fata in fata cu baba o doamna in varsta cu ochelari,care nu-si misca fundul de pe scaun o zi intreaga..

El: ‘Buna ziua.Va rog frumos dati-mi si mie o foaie pentru contestatia la drept’ .

BabaSecretara: ‘Contestatiile se puteau  face pana la ora 12’..buff si i-a inchis geamu in fata…

El: ‘Nu va suparati dar am avut examen pana acum’..si se uita la ceas..era ceasu 12:02…

OchelaristaSecretara:Imi pare rau..

Pai ma hadicapato…dupa ce ca toata ziua stai cu curu pe scaun admirandu-ti unghile si parul din nas…te mai deranjaza si 2 minute..

Pun pariu ca tu iti iei pauza cu 20 de minute mai devreme si te spargi in telenovele cu rebuturile facultatii.

Plecam de la secretaria si coboram scarile..Pe scari,o fata frumoasa,cu parul blond si inzestrata de Dumnezeu ochelarista suparata ca nu a luat 10 la drept si a luat 9..

Pai fata mea,aia mor in Haiti si tu te vaiti ca ai luat 9?!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

S-ar pututea sa iti placa si     ”Cele trei nazuinte ale barbatului”

”Mare e gradina ta Doamne..”

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

~ de Habarnist pe Ianuarie 27, 2010.

6 Răspunsuri to “Dai un ban…da-ti dai restanta”

  1. s-a suparat ca a luat 9? N-O-U-A????? iisuse hristoase! eu daca iau 5 la un examen sunt satisfacut, nu-mi trebuie mai mult. bine ca mi-ar place sa iau mai mult dar daca nu pot din diferite cauze, ciunciul rulez!!

  2. da..nu i-a ajuns 9..200 si cv de pers din 500 au picat..ma numar si eu printre ei..din pacate 🙂

  3. lasa ca si eu am avut examene pe care doar 20-30 le-au luat…din 120 cati studenti sunt la specializarea mea. bag pula in ea de facultate si in diploma lor. scuze de limbaj 🙂

  4. ehh..voi ati fost mai ‘norocosi’ :d ms ca imi citesti blogul din cand in cand 🙂

  5. nu ai pentru ce 🙂

  6. da p****-as pe ea ca nici calculatorul la management nu mi l a dat sa fac si eu un calcul..asa sunt tocilarele astea, De secretara nu mai zic..

Lasă un răspuns

 
