Doctorul plictisit va raspunde.Part 3

Postat de pe 5 Ianuarie 2009 la 22:34

” fac sex in fiecare zi,dar numai cu prietenul meu,altii nu ma atrag,cred ca o iau razna,am crezut ca dupa trei ani are sa imi treaca dar eu il doresc mai mult in fiecare zi,acum incerc sa ma abtin la 2 zile,ce zice/ti ”

Nu are rost sa te abtii draga.Sigur ii place si prietenului tau….daca nu e gay..

Intrebare adresata de alice (81.196.79.135) :

m-a violat prietenul meu… m-a dus la el si eram legata la ochi… parea sa fie o surpriza.. am intrat intr-un apartament unde au mai fost 2 tipi, care m-au legat de pat.. mau dezbracat si au inceput sa ma violeze.. a fost groaznic… m-au dezbracat.. si fara prezervative m-au violat… ma simt foarte naspa… nu stie nimeni.. ce sa fac..??

Pai Alice..uite un citat frumos care te poate ajuta..: ” Nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca s-a intamplat! ”

Atentie!!Toate intrebarile sunt autentice si sunt copiate de pe diverse forumuri.

~ de Habarnist pe Ianuarie 16, 2010.

Un răspuns to “Doctorul plictisit va raspunde.Part 3”

  1. si totusi..nu inteleg care e problema tipei din primul paragraf..sa ma lamureasca cineva:))

Lasă un răspuns

 
