Prietenii mei part6

Afara ninge linistit,in casa arde focul….c naiba m-a apucat?!Nu gaseam o introducere pentru articolu’ asta..Urmeaza ‘Prietenii mei part6’.

Urmatorul nominalizat la sectiunea ” Prietenii mei part 6 ” este Teo/Herbie.Am stat si m-am gandit ce sa scriu eu despre omul asta..e de ajuns sa vedeti o poza cu el si ramaneti socati..

Un om destept spunea ca ‘ Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii. – Aristotel ‘.Eu cred ca..daca toti prietenii mei erau ca Teo..erau cumparate toate femeile gonflabile.

  • a primit o papusa gonflabila de ziua lui
  • dormea pe fotoliu,mort de beat si se credea faraon..cand era cu gagica-sa
  • are o freza de Dolanescu
  • in familia Comaneanu usturoiul se mananca ca desert
  • isi tradeaza pestii lasand prietenii sa ii pescuiasca
  • a vrut sa se insoare cu una…dar ea a fugit in state
  • in familia Comaneanu bacul se ia in toamna..
  • are mustata de haiduc..
  • cand am facut gratar de paste,ne-a adus de la magazin o lada plina cu mici si sucuri expirate
  • filmu’ lui preferat e Herbie, masinuta buclucasa
  • nu iti dai seama cand are ochii deschisi
  • daca nu o cunostea pe tipa care a fugit in state era pe felie cu Toe si Mircea la virginitate..(nu plange Mircea..o sa vina si randul tau)
  • de paste,la 12 noaptea a intrat in biserica mirosind a bere si plin de cenusa pe fata

Si acum..o discutie de pe messenger(am cerut o parere..)

marty_big_dick: plm…
marty_big_dick: ce poti sa zici de teo..
marty_big_dick: tragi apa de 5 ori

~ de Habarnist pe Ianuarie 13, 2010.

7 Răspunsuri to “Prietenii mei part6”

  1. =))))….mai e ceva de zis??:)))

  2. uite mah ce fatza de om non-alcoolic are:))
    si un mic sfat: trageti apa de 6 ori…mirosul rezista 😉

  3. ahaaa si ink un lucru de mentionat la teo….un detaliu vital..:
    teo: ” baaa a zis mama k daca spargeti vreun pahar belesc p*la”
    numai la teo poti auzi asa ceva:D teo..tara e mandra de tine

  4. daaa….bv silvi….a fost omisa kestia asta….si k fapt divers: dupa 5 minute chiar s-a spart un pahar=)))

  5. ai dreaq draci :)) c caracterizare si la asta =)) a fost tare Zaba…zici teo si tragi apa de 5 ori =))

  6. astea fiind spuse….asteptam ,,prietenii mei part 7″

    bft :*

  7. […] S-ar putea sa iti placa si Prietenii mei part6 […]

Lasă un răspuns

 
