Prietenii mei part5

Hmm..sa incep un nou post despre prietenii mei?nu prea am chef,maine am examen..dar…am promis..

Urmatorul nominalizat la sectiunea ” Prietenii mei part 5 ” este Cristi..majoritatea il stiti dupa pseudonimul ‘ Toe ‘ (Nush de la ce vine..nu ma intrebati).

Un om destept spunea ca ‘intre sex si masturbare in principiu nu este nici o diferenta,dar daca faci sex cunosti mai multa lume..’ Eu cred ca Toe a inteles acest citat foarte bine si a investit toti banii in servetele si hartie igienica..

Sa incepem..

  • E fiu de viceprimar dar mereu ii sufla vantu’ in buzunare..
  • Taica-su si-a facut casa din banii pe care ii plateste lumea la salubitate.
  • Nu isi vede p*** de burta
  • E virgin la 19 ani(omg.. e prieten cu Mircea)
  • E genul de om ‘parasutist‘  (profitor,lipici,atârnător(personaj care aterizează inopinat la chefuri,mese- care contribuie cu muştarul la grătarele colective (specie din cămine studenţeşti ,dar nu numai..)
  • E omul care iti cere din 10 in 10 min o guma de mestecat..
  • E genul de persoana care se iveste cum ai întins faţa de masă..fara bani da’ fomist..
  • Toate filmele vizionate de el se termina cu ‘xxx’
  • Se crede hip-hoper si freestyler..
  • A facut karate cu,copii de 5-6 ani..
  • Se imbraca cu 5 masuri mai mari..
  • Timpul petrecut in baie i se pare….de nepretuit!
  • Are un stil de freza..intre Eminescu si Sadoveanu..
  • Cel mai potrivit cadou i se pare o femeie gonflabila..

So, do you like fat guys with no money?

Revenim cu part 6…

~ de Habarnist pe Ianuarie 10, 2010.

12 răspunsuri to “Prietenii mei part5”

  1. TOE – nr. de inmatriculare a Daciei de scandal ;)))

  2. adevaratttt :))) .. foarte adevarat :)) hi hi . ai uitat sa scrii k e blonddd .

  3. toe…un bun prieten si al meu 😉

    tot respectul…pentru caracterizarea ta:))

  4. 🙂

  5. Esti fanu’ lu’ Toe,nu?….cu postu’ asta ti-ai facut reclama masiv 😀

  6. :)) toe..toe..

  7. jos comunismuuuuuu..hua toeee k si-a facut casa pe banii lu mamaie..tinere..nush cand se voteaza..dar sigur nu mai iese tatal tau vice:)) P.S. am pile la femeia de serviciu din scoala si saboteaza voturile :->
    si sa nu zici k sunt fata rea iti dau un sfat:D femeile nu musca decat cand vor barbatii:D

  8. eheee…grasuleee…ce cauti ma aici?…vedeta locala a?huuuaaa

  9. personajele din aceste articole sunt pur fictive….acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare :)))

  10. Toe e var-miu. Dar sunt de acord cu Ursu:))

  11. =))vai cat de bine l ai caracterizat:)))
    ai uitat sa mentionezi ca se sh vede facand parkour:)))

  12. :)) el este Cristinel!

Lasă un răspuns

 
