Prietenii mei part 4

Netu’ abia imi merge din cauza celor de la click net(pe mama voastra de hoti…),afara e gheata si polei…dar nu disperam..incepem articolul ‘Prietenii mei part 4′.

Al patrulea prieten pe care il voi descrie astazi este Mircea…zis si Cozo(urat nume..da’ i se potriveste)…

Un om destept spunea ca ” Nimeni Nu Moare Virgin … Viata Ne Fute Pe Toti  ”…dar Mircea sigur o sa scape…

Sa incepem…

  • A tinut o fata de frunte atunci cand vomita
  • Se imbata ff repede atunci cand bea
  • A avut un bunic haiduc
  • Cand ii luase foc patura din casa el radea..
  • Cerseste clickuri pe blog ca sa faca bani..
  • Are tone de matreata
  • E virgin la 19 ani..(wtfyayo..)
  • Plange la Twilight
  • S-a p*sat pe florile lu maica-sa..cand era beat

Revenim…

~ de Habarnist pe Ianuarie 5, 2010.

11 Răspunsuri to “Prietenii mei part 4”

  1. prietenii la nevoie se „cunoaste”

  2. Nu cred ca descrierea lui Cozo o sa-ti faca vreun bine:))

    Ce-o sa zica cititorii cand o sa vada cu cine umbli, ha?

  3. ba ursule , cozzo asta te scade in ochii mei :))
    descrie-l pe nila in partea 5

  4. i-ai facut o reclama de care siiiigur e mandru 😀

  5. numai prieteni ciudaţi ai? :)) sau le expui doar părţile amuzante?

  6. asa sunt ei:)

  7. tare si caracterizarea lui..si poza e marfa. cum a putut sa calce pe masina aia? eu treceam direct cu buldozeru peste ea=))

  8. maaaa..ala era XZJ-u…:x

  9. era XZJ-u’… plin de vin k a varsat paharu’ :)))

  10. […] ”Prietenii mei part4” […]

  11. […] am fost invitat la ziua lui Mircea. Am facut un gratar, am baut niste bere, am dus fetele acasa si dupa am jucat poker. La 3 dimineata […]

Lasă un răspuns

 
