Prietenii mei part 3

Dupa cum v-am promis, in fiecare zi o sa-mi descriu un prieten.Dupa succesele[sau succesurile?🙂 ] serilor ‘ ‘Prietenii mei part 1”  si  ”Prietenii mei part 2”  urmeaza senzational,in direct si in reluare pe Blogul omului plictisit,articolul ”Prietenii mei part 3 ” .Deci…sa incepem.

Al treilea prieten pe care il voi descrie astazi este Vlad. Bine , pe el il cheama Emil..
Albert Einstein , adica un om destept spunea: „Doar doua lucruri sunt infinite pe lumea asta: universul si prostia umana; dar de prima nu sunt sigur”
Eu cred ca singurele lucruri infinite pe lumea asta sunt: universul si burta lui Vlad.

  • Unchiul sau ii cumpara mac de vreo 2 ani;
  • Are permis dar are voie sa mearga cu masina doar 10 minute;
  • Si-a facut configuratie de mac de 22000 de euro..da’ nu are bani
  • A invitat o fata la film si a adormit pe scaun
  • ”E mai rentabil” si ”tu nu judeci” sunt printre cele mai des intalnite expresii in vocabularul lui.
  • Isi da drumu cand aude de SSj Gohan..
  • De revelion a jucat mima si a dormit..
  • Si-a indreptat parul cu placa
  • Camera in care sta in chirie e la subsol..
  • Scoate sunete ciudate cand fumeaza
  • Vorbeste in somn
  • Te suna luni si te intreaba daca iesi cu el afara vineri..
  • A fost dezbracat in c*ru gol de niste prieteni

Revenim cu partea a 4 a….

~ de Habarnist pe Ianuarie 4, 2010.

7 Răspunsuri to “Prietenii mei part 3”

  1. oooh da :))

  2. ai uitat de: „nu mai da cojones”=))

  3. Cred ca o sa ma apuc si eu sa imi critic prietenii … cu toate ca nu mi se pare prea placut pentru ei …

  4. E mai rentabil:)))

  5. ai uitat s amentionezi ca o ora cu vlad iti mananca o zi din viata =))

  6. […] S-ar putea sa iti placa si   ”Prietenii mei part3” […]

  7. ■Scoate sunete ciudate cand fumeaza=))=))ca mai tare faza))

Lasă un răspuns

 
