Prietenii mei..part 1

Astazi stateam la masa si ma gandeam ce sa mai scriu pe blog..Zbang..

O sa imi descriu putin prietenii..urmeaza seria ”Placerea adevarata de a sta cu cineva la masa”

Gabriel Garcia Marquez..adica un om destept spunea ”Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima. ”Eu cred ca un prieten adevarat te prinde de mana si iti spune: ‘Hai sa mai punem un pahar de vin..’

Primul pe lista(nu neaparat cel mai bun prieten) e Konu(cu 2 de  N??):

  • Este omul care nu uita niciodata de unde a plecat..mereu stie drumul spre casa
  • Dintre un vin vechi si o sampanie scumpa mereu alege berea
  • Cand lumea se trezeste sa plece la munca..el mereu e treaz
  • Marlboro rosu si bricheta primita cadou i se par singurele lucruri care trebuie luate pe o insula pustie
  • Matizul parcat in fata blocului..de nepretuit
  • Noaptea de revelion l-a prins la peco
  • Dupa o sticla de vin..orice fata i se pare ca vrea sa stea cu el
  • Nu da niciodata vina pe prieteni..mereu ‘altii’ au facut…
  • Avea o pereche de chiloti in buzunar atunci cand a sarutat o fata
  • Sticla de 2 l de cola i se pare prea mica pt un singur om…
  • E singurul om care a inecat un telefon mobil in cada…

Revenim cu partea a 2 a…

~ de Habarnist pe Ianuarie 2, 2010.

16 Răspunsuri to “Prietenii mei..part 1”

  1. […] PDRTJS_settings_447301_post_1953 = { "id" : "447301", "unique_id" : "wp-post-1953", "title" : "Am+fost+caracterizat+de+ursu+%3D%29%29", "item_id" : "_post_1953", "permalink" : "http%3A%2F%2Fkonnu.wordpress.com%2F2010%2F01%2F02%2Fam-fost-caracterizat-de-ursu%2F" } https://habarnist.wordpress.com/2010/01/02/prietenii-mei-part-1/ […]

  2. Din citatul desteptului ala trebuie sa inteleg ca cel mai bun prieten trebuie sa fie chirurg? :))
    -Legat de Konnu… ma intreb ce i se mai pare dupa o sticla de ceva mai tare… ;))
    -Aia cu cola e adevarata. Niciodata nu-mi ajunge.
    -Ce telefon a „omorat”? Ca sa stiu daca ar trebui sa-mi para rau de el :))

  3. unu antisoc..:) ma suna d sub apa

  4. Salut. As dori sa-ti propun ceva. Am un site pe care nu il mai folosesc. boredman.ro l-as putea inchiria daca te intereseaza da-mi add. cata935

  5. acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare

  6. bune glumitzele astea:))

  7. 99% din ce-ai scris mai sus e adevarat;))konnu…el e un baiat bun pacat de el

  8. la multi ani !

  9. ursache eu zic sa ii duci blogul profului de romana..poate asa o sa primesti 10-le mult asteptat 12ani:)

  10. :))

  11. si tata lui konu de nepretuit…masa tot respectu

  12. te iubesc dinica euu te suntin…sunt fana

  13. […] Daca nu il cunoasteti click […]

  14. […] asta..) si-a redeschis blogul.Pe vremuri,pana sa descopere redtube si jocuri in care dezbraca femei […]

  15. […] n-ai ce face.. Frumoasa vreme..Ziua de azi mi-am petrecut-o cu Konu(ce gay suna..),la Poezie acasa.Bere,cola si alte lucruri […]

  16. […] Stateam pe banca…Ma plictiseam…Si ghici cine se aseaza in fata mea? …[Konu ma..] Ma gandesc eu: ”Cum sa ma bag in seama fara sa par ca vreau o bere?!” …Si-mi […]

Lasă un răspuns

 
