Poveste..Cum am ramas 3 zile fara net

Incep acest articol cu mii de injuraturi in gand pentru cei de la Romtelecom/Clicknet..A venit iarna afara si nu am avut net 3 zile..nu va ganditi ca mi-a cazut sau cv..pur si simplu beculetul de la modem care trebuia sa fie aprins…culmea nu a fost 3 zile.Incep sa cred in zei ai internetului si sa ma inchin la modem..Degeaba..Va intrebati de ce nu am sunat la Felatii Relatii cu clientii?!Degeaba sunam..Am mai sunat la ei de vreo 10 ori cand am avut probleme si conversatia incepea exact asa:

Deci sa inteleg ca aveti probleme cu internetul?hmm..imediat va fac legatura cu un coleg de-al meu…(si imi baga muzica..lalala pe mama ta laaa laa sa-mi bag…lala)

Buna ziua!Domnul Bubiţa Ciprinel(am dat un exemplu..) de la departamentul…cu ce va pot ajuta?

Eu:Nu imi merge internetul de cateva zile..(sa-mi bag…)

El:Wtfyayo?!Sa inteleg ca nu va merge internetul..(intelege ce vrei da fa ceva..).Sigur nu ati umblat dvs la ceva?poate aveti virusi,paduchi,raie..poate ati scos cablu din spate..poate…

Eu:Nu domne..nu i-am facut nimic..

El:Mda..o sa trimitem o echipa pe teren in 24 de ore..

Eu:Domne nu e nimic de la mn..majoritatea care au click net de la mine din oras nu au internet de 3 zile..

El:O sa remediem defectiune in maxim 24 de ore..totusi..sigur nu este de la dvs?!(Omu se credea la ‘Camera ascunsa’..)

Si au trecut 24 de ore..si iar 24..si iar 24…Imi venea sa le zic sa nu mai bage bani in reclame tampite cu papagali,tarzani,vopsea care pica din cer,vibratoare..sa bage dracu bani ca sa mearga netu..si sloganul lor e: Click net iti aduce o lume plina de distractii...pe mama voastra!!

Am impresia ca inca mai folosesc telefoniste, ca la celalalt capat al firului de internet este o doamna in varsta cu ochelari,care nu-si misca fundul de pe scaun o zi intreaga si se uita la ce adresa tastez in browser,cableaza niste mufe ca sa realizeze conexiunea….si se scarpina in cap ca nu merge.

~ de Habarnist pe Decembrie 20, 2009.

9 Răspunsuri to “Poveste..Cum am ramas 3 zile fara net”

  1. […] a zis si habarnist aici , cand vrei sa suni , mereu problema va fii de la tine. Chiar daca tu nu ai pus mana pe modem […]

  2. 3 zile si 150 de kenturi si marlborouri

  3. ba ce cacat face hamsteru ala ? a murit de la zapada !!1
    scoate ba zapada dupa blog !!

  4. […] N-am avut net 3 zile si 3 nopti..ca in povesti  click […]

  5. da bhaaai si eu tot 3zile am stat fara net
    si ma vrajeau in fiecare zi k vin maine..si ciuciu:D i-am amenintat k plec cu netu (tv+tel) de la ei si i-a durut ..sa nu zic unde:)) deci traiasca RDS-ul nene

  6. utza rulzzz

  7. […] mei part 4 Netu’ abia imi merge din cauza celor de la click net(pe mama voastra de hoti…),afara e gheata si polei…dar nu disperam..incepem articolul […]

  8. […] ”Poveste..cum am ramas 3 zile fara net” […]

  9. =)) tare.

Lasă un răspuns

 
