Mare e gradina ta Doamne..

Astazi am ramas uimit…m-am uitat la stiri si mi-am adus aminte in ce lume traim..Cica un bărbat de 32 de ani din Turda, sosit la Arad cu diverse treburi se afla cazat la un motel când o cunoştinţă l-a rugat să aibe grijă de fetiţa ei de patru ani. După câteva ore, bărbatul a sunat-o pe mamă să-şi recupereze copila, pentru că aceasta l-a provocat la o partidă de sex oral. Femeia a chemat Poliţia după ce a auzit neverosimila poveste, apărarea în faţa Justiţiei a bărbatului a fost aceeaşi poveste.

Deci ala a violat o fetiţă de patru ani şi se apără spunand: Ea m-a provocat…la 4 ani ce dracu sa stie ma aiaaa?!Ma mir ca nu a zis ca l-a violat fetita…Mare e gradina ta Doamne si multi tampiti mai sunt in ea …

~ de Habarnist pe Decembrie 11, 2009.

2 Răspunsuri to “Mare e gradina ta Doamne..”

  1. Offtopic : Buna , mi`ai dat un comment cu ceva legat de schimb de linku`ri .
    Cu cea mai mare placere .
    Succes .

  2. […] ”Mare e gradina ta Doamne..” […]

Lasă un răspuns

 
