Reactii in lista mea de Messenger

~ de Habarnist pe Decembrie 7, 2009.

4 răspunsuri to “Reactii in lista mea de Messenger”

  1. a luat un drac…….degeaba s-a agitat geoana, ca tot prostanac a ramas!

  2. ”voteaza cu Geoana daca esti prrrrostanac..” 🙂

  3. auzi la el nah..ii dai un deget ia toata mana…oricum geoana rullz:)) invidiosilor [-(

  4. doamne, ce tara de oameni idioti!!! intradevar iliescu e un comunist si e vinovat, alaturi de altii care au fost la putere sau care acum o duc foarte bine, pentru cele intamplate la si dupa revolutie. geoana si actualul psd nu e comunist, nu are cum, asta cu comunismul e un mare cacat pe care toti prostii il mananca cu pofta. sa nu se inteleaga ca-l sustin pe geoana, nici de cum, sunt APOLITIC. stau si ma intreb cum sa-l votezi pe base??? cat de cretin sa fi? base dupa ce ca era criza economica, ne-a bagat si-n criza politica datorita faptului ca nu vroia el sa accepte un prim-ministru care sa nu fie din pdl. plus ca in anii de conducere basesciana nu prea am dus-o bine, eu unul si ai mei nu am dus-o bine, mai ales in ultimul an jumatate. oricum niciun candidat nu merita votat!! toti sunt niste mincinosi! romania…no comment!

Lasă un răspuns

 
