Doctorul plictisit va raspunde:

Cristi:Am si eu o intrebare.Cum sa scap de gustul de “matza moarta in gura” pe care il am dimineata,mai ales daca fumez,dupa un chef cu prietenii?

Daca vreti sa nu mai aveti gustul ala de matza moarta, nu mai mancati matze.

Memmorex: Sunt clasa a 8`a si deja ma pregatesc de agapa…vreau sa stiu si eu tactici buna prin care sa nu ma imbat.Stiam una:sa beau ulei si nu mai stiu ce…nu stiu astept raspunsuri!!(http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=301669)

Blogul omului plictisit stie solutia!!Draga  ”Memmorex” poti bea ulei si dupa aceea sa-ti dai foc.Asa nu o sa-ti mai vina cheful sa bei dupa..Functioneaza de fiecare data!!

elenavacaru: Sunt insarcinata???
Buna seara ,acum 2 saptamani prietenul meu a ejaculat in gura mea oare e posibil sa raman insarcinata ,simt ca m-am ingrasat si am ameteli ce ziceti?sunt disperata ajutati-ma!!!
(http://www.sexpert.ro/forum/forum_display.php?fid=15&mid=150978&act=last)

Buna seara Elena.Dupa aceasta experienta ai cumva ”gust de matza moarta” in gura?Daca nu ai nu poti ramane insarcinata,pentru ca nu te duce capu…Si faza cu ingrasatul sigur e de la fasole…

Revenim!!!

~ de Habarnist pe Decembrie 2, 2009.

2 răspunsuri to “Doctorul plictisit va raspunde:”

  1. […] Doctorul plictisit va raspunde..click […]

  2. […] ”Doctorul plictisit va raspunde” […]

Lasă un răspuns

 
