Ţara lui Basescu

Salut,sunt Traian Basescu si iti vorbesc din viitor.Vrei sa stii care e povestea mea?Intreaba-te pe tine…Cu fiecare vot pentru mine,cu fiecare  “tiganca imputita”,cu fiecare  “gaozar” in plus,cu cat mai multe ”succesuri” pentru fata mea in parlamentul european,scrii povestea mea si a tarii mele.Povestea mea si a copiilor tai e in mainile tale.Esti responsabil pentru ea….

~ de Habarnist pe Noiembrie 22, 2009.

5 răspunsuri to “Ţara lui Basescu”

  1. […] PDRTJS_settings_447301_post_1317 = { "id" : "447301", "unique_id" : "wp-post-1317", "title" : "Tara+lui+Basescu", "item_id" : "_post_1317", "permalink" : "http%3A%2F%2Fkonnu.wordpress.com%2F2009%2F11%2F22%2Ftara-lui-basescu%2F" } TARA LUI BASESCU […]

  2. […] v-am zis dinainte de alegeri ca o sa fie ‘Tara lui Basescu’…click sa vedeti […]

  3. ai bagat tara in faliment mafiot inputin si ai prostit prosti

  4. …un marinar betziv ce minte,care ascunde Flota’n maneca si devine presedinte!!!

    …jos cu tine panaram’o!!!!

    Semnat: Studentii din Romania…

  5. Nu poate fi decat felicitat presedintele pentru toate succesurile avute. I-a avut pe toti la degetul mic. Chiar vrea sa se mai lupte dar nu mai are cu cine si se lupta cu propriul popor. Este un luptator si se lupta!

Lasă un răspuns

 
