Culmea gripei porcine….

swine-flu

Astazi am fost in hypermarketul Cora Pantelimon.M-am oprit ca sa mananc ceva pentru ca facusem revizia la masina,prin magazin imi atrage atentia o doamna care purta o masca impotriva gripei care e acum ”la moda”…Trec de aceea doamna zicandu-mi ”ehh nu e prima pe care am vazut-o”..asa ca nu ma mir,dar culmea in parcarea magazinului ma intalnesc cu acceasi doamna cu masca ,care isi punea cumparaturile din carucior in porbagaj .Dupa ce a terminat cu mutatu’ se suie in masina…cu masca pe nas frate.Brusc m-a bufnit rasu si am zis ca prostie mai mare ca asta nu exista….Sa conduci cu masca pe nas de parca in masina ar umbla ”porcii cu virusi in coada”..(cainii si covrigii nu aveau ce cauta aici…)

 

Concluzia: Gripa a inceput din ce in ce mai mult sa semene cu ciorba…ba e de de pui,ba de porc!!

gripa-porcina-mare

interziss

~ de Habarnist pe Noiembrie 11, 2009.

Lasă un răspuns

 
